.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شجاعی:سخنان رهبری فصل‌الخطاب سلامت انتخابات است

نماينده مردم ساري در مجلس گفت: سخنان رهبري در نماز جمعه ديروز تهران، توطئه‌هاي دشمنان را در داخل نقش برآب كرد و فصل‌الخطاب سلامت انتخابات و دعوت مردم به تفاهم است.

به گزارش فارس ، سيدرمضان شجاعي كياسري صبح امروز در سومين جلسه شوراي اداري شهرستان ساري افزود: جايگاه رهبري در نظام اسلامي بسيار اثرگذار بوده است.
وي خاطرنشان كرد: انتخابات پرشور و با نشاط ايران اسلامي كه توسط ملت بزرگ ايران خلق شده در كليت نظام نقش اثرگذار داشته و ثبات سياسي ملت ايران را استوار كرد.
نماينده مردم ساري در مجلس با اشاره به اينكه حضور قابل توجه و مشاركت تحسين برانگيز مردم باعث خلق حماسه بي‌بديل و ماندگار در تاريخ جمهوري اسلامي ايران شده است، تصريح كرد: حضور پرشور مردم استان رتبه نخست مازني‌ها در حماسه حضور كشور را براي ملت به ارمغان آورده است.
شجاعي با بيان اينكه جايگاه رهبري در نظام اسلامي ايران بسيار اثرگذار بوده است، يادآور شد: سخنان رهبري انقلاب در نماز جمعه ديروز تمام كش و قوس‌ها و توطئه‌هاي بي‌اساس دشمنان را در داخل نقش برآب كرده است.
اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي با اعتقاد به اينكه انتخابات دهم رياست جمهوري ايران اسلامي يكي از سالم‌ و كم تخلف‌ترين انتخابات‌هاي كشور در 30 سال اخير بوده است، افزود: ايجاد شبهات تقلب در انتخابات نوعي منحرف كردن مردم و آراي آنان توسط معاندان است.
وي با اعلام اين مهم كه دشمنان اسلام با ايجاد توطئه‌افكني و خدشه بر آراي مردم قصد دارد شيريني جشن بزرگ را براي ملت به تلخي مبدل كنند، اظهار داشت: ادامه روند اغتشاشات در كشور سبب مي‌شود تا بيگانگان به اهداف خود رسيده و ايران اسلامي مانند كشورهايي نظير افغانستان و فلسطين همواره صحنه حملات و توطئه‌هاي دشمنان قرار گيرد.
وي با تاكيد بر تقويت نقش رهبري ايران اسلامي بين مسئولان جامعه اظهار داشت: ملت ايران همواره همپا و ياور رهبري بوده است، بنابراين مسئولان بايد در تقويت حمايت از رهبر معظم انقلاب تلاشي مضاعف داشته باشند.
عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه نعمت بزرگ رهبري در ايران اسلامي بايد پاس داشته شود، اظهار داشت: ادبيات بي‌بديل رهبري آتش فتنه دشمنان را خاموش كرد.
وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران ريشه در خون‌هاي شهدا و ارزش‌هاي پاك انقلاب و اسلام دارد، يادآور شد: ادامه روند اعتشاشات در جامعه به معناي ترويج حضور دشمنان در كشور و ايجاد خدشه در مصالح نظام بوده و با خاطيان بايد برخورد شود.
شجاعي حضور 85 درصدي ملت ايران در حماسه 22 خرداد 88 را بسيار بي‌نظير ارزيابي كرد و گفت: سخنان شيوا و شيرين رهبر فرزانه انقلاب فصل‌الخطاب سلامت انتخابات و دعوت آحاد مردم به همدلي و تفاهم است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.